نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی بوش

مرکز خدمات آدین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

اگر از ما بخواهید چند مورد از اصلی ترین ویژگی‌های ماشین ظرفشویی بوش BOSCH را نام ببریم، به شما از زیبایی، تکنولژی به روز و همچنین کیفیت بسیار بالای آنها صحبت خواهیم کرد. بوش یک برند جهانی است که ، به خاطر عملکرد عالی و فوق العاده اش جایگاه بالایی را در خانه‌های هموطنان ایرانی بدست آورده و یکی از وسایل ضروری آشپزخانه آنها تبدیل شده است.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

شرکت آدین، نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش BOSCH با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی بوش به شما این اطمینان را می دهد که در خصوص سرویس های دوره ای و تعمیر ماشین ظرفشویی از بالاترین کیفیت بهره‌مند خواهید بود.

به دلیل تحریم ایران و با توجه به عدم وجود قطعات اورجینال ماشین ظرفشویی های بوش در بازار آزاد، این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است که در صورت بروز ایراد و هرگونه مشکل در عملکرد ظرفشویی بوش ، از شرکت‌هایی معتبر، تکنسینهای حرفه ای و همچنین قطعات یدکی اصلی استفاده شود.

مرکز خدمات آدین نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در ایران تامین کننده قطعات اورجینال لوازم خانگی بوش

مرکز خدمات آدین نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی بوش

مرکز خدمات آدین نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی بوش

شماره های تماس مرکز خدمات آدین
021-26703206 _ 021-26703208
021-86126974 _ 021-86126815

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش

مرکز خدمات آدین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش

در چه مواقعی باید با بوش سرویس تماس بگیرید؟

در هنگامی که مشکلات زیر برای دستگاه ظرفشویی بوش رخ بدهد می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش تماس بگیرید:

  • تمیز نشدن ظروف: اگر بعد از اتمام کار دستگاه ظرف‌ها به‌خوبی شسته نشد بهتر است با مرکز خدمات آدین نمایندگی بوش تماس بگیرید.
  • نشتی آب ماشین ظرفشویی: در صورت مشاهده نشتی آب از دستگاه ظرفشویی می توانید از تکنسین های این مجموعه کمک بگیرید.
  • تخلیه نشدن آب: تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی بوش ممکن است به دلیل کثیفی فیلترهای کف وان ویا گرفتگی لوله خروجی دستگاه باشد بعداز بررسی این موارد و در صورت برطرف نشدن مشکل با نمایندگی ظرفشویی بوش تماس بگیرید.
  • از کار افتادن کلیدهای دستگاه: کلیدهای فرمان دستگاه در صورت کثیف بودن ممکن است دچار خرابی یا عدم عملکرد صحیح شوند در صورت تمیز کردن کلیدها اگر همچنان مشکل برطرف نشد با نمایندگی تماس بگیرید.
  • صدای زیاد : در هنگام صدای زیاد یا لرزش از تراز بودن ماشین ظرفشویی مطمئن شوید اگر مشکل برطرف نشد با مرکز خدمات آدین نمایندگی رسمی بوش تماس بگیرید.

نحوه ریست کردن ماشین ظرفشویی بوش؟

  1. در ظرفشویی های بوش سری (SGS)، دو کلید روی پنل که در زیر کلیدها علامت ریست نمایش داده شده را همزمان نگه می‌داریم تا دستگاه ریست شود.
  2. در ظرفشویی های بوش سری SMS با نگه داشتن کلید استارت به مدت 3 تا 5 ثانیه دستگاه ریست می‌شود.
  3. در مدل‌های سری 8 نیز کلید خاموش/روشن را حدود 4 ثانیه نگه می‌داریم تا دستگاه ریست شود.

علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی بوش؟

از دلایل اصلی خشک نشدن ظروف می توان به نداشتن مایع جلا و سوختگی المنت هیت پمپ اشاره کرد. در بعضی از مواقع ایراد از برد دستگاه است.

علت تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی بوش؟

علت های زیادی باعث تمیز نشدن ظروف می شود که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده از مواد شوینده غیر اصلی
  2. جرمگیری نکردن دستگاه، ماشین ظرفشویی های بوش بای به طور مرتب هرماه به وسیله جرمگیرهای اصلی شستشو شوند.
  3. خرابی المنت دستگاه که در این مواقع دستگاه ارور میدهد.
  4. عدم استفاده از نمک در مناطقی که سختی آب بالا را دارند.

شماره های تماس مرکز خدمات آدین
021-26703206 _ 021-26703208
021-86126974 _ 021-86126815

نصب و راه‌اندازی ظرفشویی بوش

بیش از دو دهه‌ است که شرکت آدین در زمینه سرویس های دوره ای و تعمیرات لوازم خانگی بوش و ارائه خدمات پس از فروش فعالیت دارد و یکی از برجسته‌ترین این خدمات ، نصب و راه‌ اندازی ظرفشویی بوش BOSCH است.

درواقع مرکز خدمات آدین (بوش سرویس) از زمان ورود محصولات بوش به خانه شما تا زمان راهنمایی برای استفاده درست ، شما را همراهی می کند تا این اطمینان حاصل شود که از این محصولات راضی بوده و نهایت بهره را می برید.

جهت درخواست نصب و راه اندازی محصولات بوش از قسمت منو وارد صفحه ثبت گارانتی شده و درخواست خود را ثبت نمایید.

چگونه فیلتر و پمپ ماشین ظرفشویی خود را تمیز کنیم؟

چرا ما انتخاب مناسبی هستیم؟

نحوه ثبت درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش:

  1. بعداز تماس با شماره های این مجموعه و  اعلام خرابی دستگاه و ثبت مشخصات شما توسط کارشناسان ما ، پیامکی حاوی اطلاعات شرکت و مشخصات تکنسین مربوطه برای شما ارسال میگردد ، تا برای حفظ امنیت شما از ورود افراد متفرقه به منزل شما تحت عناوین مختلف جلوگیری شود.

  2. بعداز ارسال پیامک تکنسین مربوطه با شما تماس گرفته تا از مشکلات دستگاه مطلع شده و در صورت نیاز راهنمایی های لازم انجام شود.

  3. بعداز هماهنگی با تکنسین و مشخص نمودن ساعت حضور ایشان از طرف شما مراحل انجام تعمیرات آغاز می شود.

  4. در زمان انجام تعمیرات و در تمام مراحل ، کارشناسان ما برای انجام سریع و درست خدمات،با شما در ارتباط خواهند بود تا به بهترین نحو ممکن خدمات برای شما انجام شود.

  5. در پایان کار برای دریافت میزان رضایت شما از نحوه انجام خدمات و نوع برخورد تکنسین ، نظر سنجی شده و شماره اشتراک شما برای ضمانت 6 ماهه خدمات داخل سیستم فعال می شود تا شما از اصل بودن قطعات آسوده خاطر باشید.

تخلیه آب دستگاه در مواقع ضروری؟

ابتدا دکمه ریست را نگه داشته بعداز چند ثانیه دستگاه شروع به تخلیه آب می کند در صورت عدم تخلیه با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بوش تماس بگیرید.

نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی بوش

اگر در هنگام نصب و راه اندازی دستگاه اصول کار رعایت نشود دستگاه دچار لرزش و صداهای ناهنجار می شود.

در صورتی که دستگاه توسط افرادی که دانش لازم برای نصب و راه اندازی دستگاه را ندارند نصب و راه اندازی شود بدون شک دستگاه دچار مشکلات جدی خواهد شد.

مرکز خدمات آدین در این زمینه به خوبی وارد عمل شده  و با جمع‌آوری تکنسین های مجرب و حرفه ای این اطمینان را به شما می‌دهد که دستگاه شما در هنگام نصب و راه اندازی هیچ مشکلی نخواهد داشت و با استفاده صحیح و سرویس دوره ای به موقع، می‌توانید تا سال‌ها از آن استفاده کرده و از ظرفشویی بوش لذت ببرید.

راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی بوش

با این راهنمای ویدیویی نحوه استفاده از ماشین ظرفشویی بوش خود را مانند یک حرفه ای یاد بگیرید. نحوه بارگیری ماشین ظرفشویی و استفاده از برنامه‌های مختلف شستشو و همچنین صرفه جویی در زمان و انرژی را با استفاده از ماشین ظرفشویی بوش، نشان داده می‌شود. همچنین نکاتی را برای نگهداری از ماشین ظرفشویی بوش شما ارائه خواهد شد تا به خوبی کار کند. همچنین برای استفاده  هر چه بهتر و راحت‌تر، در زیر به برخی از پرسش‌های رایج و پرتکرار پاسخ دادیم.

اطلاعات تماس ما

شماره های تماس با مجموعه

021-26703206

021-26703208

021-86126815

021-86126974

تماس اضطراری

021-26703211

آدرس مجموعه

تهران،میدان هفت حوض خیابان جانبازان شرقی پلاک 550

شبکه های اجتماعی