تعمیر ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش “Bosch” هم ممکن است مانند سایر لوازم خانگی دچار مشکلاتی مثل خاموش شدن و روشن نشدن، نشت آب ، صدای غیر طبیعی ، لرزش زیاد و غیر عادی ، گرم نشدن آب، آبگیری نکردن ، چشمک زدن وخرابی صفحه نمایش یا ایرادات دیگر شود.وقتی که احتیاج مبرم به ماشین لباسشویی دارید و دستگاه خراب است و احتیاج به تعمیر و سرویس دارد بوش سرویس نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش BOSCH در تهران مناطق شرق، غرب، شمال، مرکز ، جنوب و حومه خدمات تعمیر و سرویس دوره ای ماشین لباسشویی شما را انجام می دهد. جهت برقراری ارتباط با این مرکز خدمات آدین (بوش سرویس)با شماره تلفن های این مجموعه تماس بگیرید.

نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش با داشتن تکنسینهای مجرب و مورد تایید شرکت بوش آلمان و در محل سکونت و کار شما خدمات تعمیر را انجام می دهد و از ابتدای ثبت درخواست تعمیر در این مجموعه تا اتمام خدمات ، کارشناسان شرکت آدین (BOSCH SERVICE) به صورت لحظه ای در جریان امور خدمات صورت گرفته توسط تکنسین مربوطه هستند تا تعمیر لباسشویی شما در کوتاه ترین زمان ممکن و کم ترین هزینه انجام شود. تمامی خدمات انجام شده توسط بوش سرویس دارای 6 ماه ضمانت و ارائه فاکتور رسمی می باشد.

مرکز خدمات آدین نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی بوش

02126703206 – 02126703208
02186126974 – 02186126815

نحوه برقراری تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی بوش Bosch در تهران

  1. سریع ترین راه برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی بوش در بوش سرویس نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش تماس تلفنی با این شرکت است.
  2. همچنین میتوانید به ثبت درخواست آنلاین در قسمت ارتباط با ما در منوی بالای صفحه بپردازید.

تمام مراحل انجام تعمیرات ماشین لباسشویی بوش BOSCH در محل سکونت و کار شما انجام میشود و دستگاه به هیچ عنوان از محل سکونت شما خارج نمی شود.

کارشناسان این مجموعه به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به شما مشتریان ارجمند میباشند.

نحوه ثبت درخواست تعمیرات:

  1. بعداز تماس با شماره های این مجموعه و  اعلام خرابی دستگاه و ثبت مشخصات شما توسط کارشناسان ما ، پیامکی حاوی اطلاعات شرکت و مشخصات تکنسین مربوطه برای شما ارسال میگردد ، تا برای حفظ امنیت شما از ورود افراد متفرقه به منزل شما تحت عناوین مختلف جلوگیری شود.

  2. بعداز ارسال پیامک تکنسین مربوطه با شما تماس گرفته تا از مشکلات دستگاه مطلع شده و در صورت نیاز راهنمایی های لازم انجام شود.

  3. بعداز هماهنگی با تکنسین و مشخص نمودن ساعت حضور ایشان از طرف شما مراحل انجام تعمیرات آغاز می شود.

  4. در زمان انجام تعمیرات و در تمام مراحل ، کارشناسان ما برای انجام سریع و درست خدمات،با شما در ارتباط خواهند بود تا به بهترین نحو ممکن خدمات برای شما انجام شود.

  5. در پایان کار برای دریافت میزان رضایت شما از نحوه انجام خدمات و نوع برخورد تکنسین ، نظر سنجی شده و شماره اشتراک شما برای ضمانت 6 ماهه خدمات داخل سیستم فعال می شود تا شما از اصل بودن قطعات آسوده خاطر باشید.

چرا ما انتخاب مناسبی هستیم؟

مدت زمان تعمیر لباسشویی بوش چقدر است؟

از سوالات پر تکراری که مشتریان هنگام تعمیر لباسشویی بوش BOSCH از کارشناسان مرکز خدمات آدین (بوش سرویس) می پرسند، این است که مدت زمان تعمیر لباسشویی بوش چقدر است؟

پس از انجام مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی بوش از طرف شما، تکنسین لباسشویی بوش شرکت آدین ظرف مدت زمان یک ساعت برای انجام تعمیرات در محل سکونت شما حضور پیدا می کند ، زمان حضور تکنسین را شما مشخص می کنید.مدت زمان انجام تعمیرات لباسشویی بوش BOSCH بستگی به نوع خرابی به وجود آمده در دستگاه شما دارد. حداقل مدت زمانی برای انجام تعمیرات ، 2 الی 3 ساعت می باشد.

سری لباسشویی های بوش و ایرادات آنها که توسط تکنسین های بوش سرویس مرتفع میشود.

سری لباسشویی بوش که تکنسینهای مرکز خدمات آدین  نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش مجاز به تعمیر آنها هستند به شرح زیر می باشد:

  • سری 2،  4، 6 و سری 8
  • این مدل ها دارای مدهای شستشو با امکانات زیر میباشند:
  1. شستشوی 4 بعدی
  2. اتصال به خانه
  3. i-DOS
  4. برنامه ضد لک
  5. بهداشت پلاس+
  6. ActiveWater Plus
  7. SpeedPerfect
  8. EcoSilence Drive
  9. سنسور ظرفیت بار
  • تنها مدلهای ذکر شده در بالا توسط بوش سرویس به صورت تخصصی انجام می گیرد.

مشکلاتی که در ماشینهای لباسشویی بوش رخ میدهد و تکنسینهای این مجموعه تمام این ایرادات را در محل سکونت و کار شما به صورت حرفه ای انجام می دهند به شرح زیر می باشند:

  1. روشن نشدن لباسشویی بوش
  2. آبریزی از پشت دستگاه ، جلو یا کف و فعال شدن سنسور نشتی آب
  3. تخلیه نشدن آب فاضلاب و سوختگی پمپ
  4. گرم نشدن آب و خرابی المنت
  5. آب گیری نکردن و خرابی شیر مگنو الکتریک
  6. صدا غیر عادی یا لرزش زیاد لباسشویی بوش
  7. تراز کردن لباسشویی بوش
  8. تعمیر برد و دیگر قطعات الکترونیکی یا تایمر
  9. جلو نرفتن تایمر یا ساعت لباسشویی بوش
  10. روشن نشدن لباسشویی بوش
  11. قطع شدن دور آبکشی یا خشک کن و …

خدمات آدین سرویس: تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

نصب و راه‌اندازی لباسشویی بوش

بیش از دو دهه‌ است که شرکت آدین در زمینه سرویس های دوره ای و تعمیرات لوازم خانگی بوش و ارائه خدمات پس از فروش فعالیت دارد و یکی از برجسته‌ترین این خدمات ، نصب و راه‌اندازی لباسشویی بوش BOSCH است.

درواقع مرکز خدمات آدین (بوش سرویس) از زمان ورود محصولات بوش به خانه شما تا زمان راهنمایی برای استفاده درست ، شما را همراهی می کند تا این اطمینان حاصل شود که از این محصولات راضی بوده و نهایت بهره را می برید.

جهت درخواست نصب و راه اندازی محصولات بوش از قسمت منو وارد صفحه ثبت گارانتی شده و درخواست خود را ثبت نمایید.

روش فعال سازی سیستم هوشمند دوز در ماشین های لباسشویی بوش

ویدئو بالا به شما نحوه پر کردن مخزن های مواد شوینده را آموزش می دهد و همچنین گزینه های مختلف دوز را تعریف می کند. همچنین برنامه ها و زمان فعال و غیر فعال کردن دوز را در این ویدئو مشاهده میکنید.

ماشین‌های لباسشویی بوش به لطف i-DOS و مهندسی دقیق هوشمندتر شده اند. فناوری هوشمند دوز DOS در لباسشویی بوش به طور اتوماتیک تنظیمات صحیح، میزان مواد شوینده و آب را برای شستشوی کامل لباس‌ها تعیین می‌کند. لازم است بعداز چند بار شستشو  یکبار مخزن های بزرگ مواد شوینده را پر کنید و اجازه دهید i-DOS لباسشویی بوش BOSCH بقیه کارها را انجام دهد.

از دیگر خدماتی که برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش BOSCH توسط این مجموعه صورت می گیرد به شرح زیر می باشد:

  1. سرویسهای لباسشویی بوش

  2. تعمیرات لوازم مکانیکی و الکترونیکی

  3. تعویض المنت، هیدروستات الکتریکی، شیربرقی مگنو ، پمپ تخلیه آب، موتور و متعلقات آن (خازن، تاخو یا کنترلر دور موتور)، تسمه،محفظه دیگ، شلنگ های

  4. خرطومی، آبکش، لاستیک درب شیشه ای و…

  5. تعمیر برد اصلی دستگاه

  6. تعمیر تایمرهای قدیمی

  7. جرم گیری کردن لباسشویی بوش با مواد

  8. آموزش استفاده و نگهداری لباسشویی بوش

  9. نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی بوش

اطلاعات تماس ما

شماره های تماس با مجموعه

021-26703206

021-26703208

021-86126815

021-86126974

تماس اضطراری

021-26703211

آدرس مجموعه

تهران،میدان هفت حوض خیابان جانبازان شرقی پلاک 550

شبکه های اجتماعی

3