قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل Platinum All In One بسته 100 عددی

امکانات شوینده ظروف :تمیز کنندگی، سفید کنندگی، براق کنندگی، لکه زدایی، چربی زدایی، تقویت عملکرد شوینده

نوع رایحه :بدون رایحه

قرص ماشین ظرفشویی 100 عددی فیری Fairy به صورت کپسولی با روکش ژله ای با قدرت پاک کنندگی بالا در از بین بردن لکه های چربی نقش موثری دارد و روکش ژله ای خود قابلیت حل شدن در آب حتی در دمای پایین را دارد و به عنواقرص ماشین ظرفشویی 100 عددی فیری Fairy به صورت کپسولی با روکش ژله ای با قدرت پاک کنندگی بالا در از بین بردن لکه های چربی نقش موثری دارد و روکش ژله ای خود قابلیت حل شدن در آب حتی در دمای پایین را دارد و به عنوان جلادهنده ظروف مورد استفاده قرار می گیرد و بوی نامطبوع باقی مانده غذا روی ظروف را کاملا خنثی می کند و قابلیت انحلال در درجه دمای پایین آب را دارد.ن جلادهنده ظروف مورد استفاده قرار می گیرد و بوی نامطبوع باقی مانده غذا روی ظروف را کاملا خنثی می کند و قابلیت انحلال در درجه دمای پایین آب را دارد.

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل Plattinum Plus بسته 100 عددی

امکانات شوینده ظروف :تمیز کنندگی، سفید کنندگی، براق کنندگی، لکه زدایی، چربی زدایی، تقویت عملکرد شوینده

قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتینیوم پلاس 100 عددی با تکنولوژی بکار رفته علاوه بر پاکسازی لکه های دشوار سوخته و خشک شده مواد عذایی , به مرور زمان ظاهر کدر و مات ظروف را از بین می برد , براقیت و درخشندگی منحصر به فردی به ظروف می بخشد و به نو و تازه شدن ظاهر ظروف درست مانند روز اول کمک شایانی می کند. قرص ماشین ظرفشویی مدل پلاتینیوم پلاس فیری با قابلیت تمیز کنندگی فوق العاده بالا برای استفاده در برنامه های کوتاه مدت نیز ایده آل است و عطر خوش پاکیزگی در دستگاه و ظروف باقی می گذارد. از دیگر مزایای خوب آن می توان به ساختار حاوی نمک و جلادهنده اشاره کرد که سبب بهداشتی تر و ضدعفونی بیشتر ظروف و دستگاه می گردد.این قرص ماشین ظرفشویی بدون آسیب رساندن به ظروف شیشه ای و بلورین آن ها را به بهترین شکل تمیز و براق و درخشان می کند, همچنین از ایجاد جرم در قسمت های داخلی و حیاتی دستگاه جلوگیری می کند و عمر مفید دستگاه را افزایش می دهد. فیری از قدرتمندترین قرص های این کمپانی محسوب می شود و از طرف سازندگان بزرگ ماشین ظرفشویی بارها توصیه شده است. ساختار آن حاوی پودر و ۳ نوع مایع می باشد که قابلیت چربی زدایی آن را چند برابر کرده است. این محصول سخت ترین چربی ها را به آسانی از بین می برد و با چربی زدایی فیلتر و قسمت ها داخلی دستگاه از خرابی زود هنگام ظرفشویی جلوگیری می کند. قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتینیوم پلاس بدون فسفات بهترین گزینه برای شستشوی بی عیب و نقص ظروف می باشد و قابلیت حل شدن سریعی دارد.

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتینیوم پلاس بسته 50 عددی

امکانات شوینده ظروف :تمیز کنندگی، سفید کنندگی، براق کنندگی، لکه زدایی، چربی زدایی

اگر همیشه دنبال بهترین ها هستید، این محصول یکی از بهترین هاست. قرص ماشین ظرفشویی پلاتینوم فیری، شوینده ای فوق العاده قوی و بی نظیر است که تحت هر شرایطی بهترین نتیجه را در شستشو فراهم خواهد کرد. قرص ظرفشویی پلاتیونوم فیری، یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن هم جرمگیری فیلتر دستگاه در هر بار شستشو می باشد. پس از شستشو ظروف با قرص ماشین ظرفشویی پلاتینوم، ظروفی تمیز و درخشان به همراه یک ماشین ظرفشویی تمیز و خوشبو خواهید داشت. این قرص حاوی جلادهنده ظروف به میزانی بیشتر از قرص های همه کاره فیری میباشد که نیاز به استفاده از جلادهنده بطور جداگانه را برطرف میکند.

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل Platinum بسته 115 عددی

امکانات شوینده ظروف :تمیز کنندگی، سفید کنندگی، براق کنندگی، لکه زدایی، چربی زدایی

نوع رایحه :لیمو

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل Orginal Hepsi Bir Arada بسته 120 عددی

امکانات شوینده ظروف :تمیز کنندگی، سفید کنندگی، لکه زدایی، چربی زدایی

نوع رایحه :لیمو

ویژگی :دارای رایحه

قرص ماشین ظرفشویی 120 فیری Fairy به صورت کپسولی با روکش ژله ای با قدرت پاک کنندگی بالا در از بین بردن لکه های چربی نقش موثری دارد و روکش ژله ای خود قابلیت حل شدن در آب حتی در دمای پایین را دارد و به عنوان قرص ماشین ظرفشویی 120 عددی فیری Fairy به صورت کپسولی با روکش ژله ای با قدرت پاک کنندگی بالا در از بین بردن لکه های چربی نقش موثری دارد و روکش ژله ای خود قابلیت حل شدن در آب حتی در دمای پایین را دارد و به عنوان جلادهنده ظروف مورد استفاده قرار می گیرد و بوی نامطبوع باقی مانده غذا روی ظروف را کاملا خنثی می کند و قابلیت انحلال در درجه دمای پایین آب را دارد.ن جلادهنده ظروف مورد استفاده قرار می گیرد و بوی نامطبوع باقی مانده غذا روی ظروف را کاملا خنثی می کند و قابلیت انحلال در درجه دمای پایین آب را دارد.

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل Hepsi Bir Arada بسته 84 عددی

امکانات شوینده ظروف :تمیز کنندگی، سفید کنندگی، براق کنندگی، لکه زدایی، چربی زدایی

نوع رایحه :لیمو

قرص ظرفشویی فیری سری حرفه ای 84 عددی یکی از انواع بهترین مارک های موجود در دنیا است. این مدل از قرص ماشین ظرفشویی درواقع یک قرص همه کاره به حساب می آید. قرص فیری به عنوان یکی از باکیفیت ترین قرص ها از برندی امریکایی است که در کل دنیا به فروش می رسد، این برند از کمپانی آمریکایی P&G علاوه بر قابلیت شویندگی فوق العاده، حاوی جلادهنده به منظور براق شدن و جلای ظروف می باشد؛ قابلیت کم کردن میزان سختی آب که به عملکرد نمک در ظرفشویی شما کمک می‌کند از دیگر ویژگی های است که در این قرص تا میزان بسیار زیادی از کدر شدن و خش افتادن ظروف جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است که بدانید قرص ظرفشویی فیری حاوی ترکیبات پیشرفته ای است که تا حد زیادی از تجمع جرم ها در دستگاه شما جلوگیری می‌کند پس از اگر به دنبال قرصی مناسب هستید که علاوه برداشتن کیفیتی مناسب، سلامت ظرفشویی شمارا نیز تأمین کند، این مارک می‌تواند انتخابی ایده ال برای شما باشد تا علاوه بر کیفیت شویندگی بالا و همه کاره بودنش از به سلامت و طول عمر ماشین ظرفشویی تان مطمئن بمانید که با توجه به قابلیت این محصول می توان گفت که قیمت قرص ظرفشویی فیری قیمتی مناسب است. در هنگام شستشوی ظروفتان با این قرص دیگر نگران باقی ماندن بوی چربی، بوی زخم نباشید چراکه این قابلیت در عدم باقی ماندن بوی نامطبوع بر ظروف نیز از ویژگی های این محصول می باشد. همان طور که اشاره کردیم قرص ظرفشویی فیری در مدل حرفه ای دارای نمک به منظور کاهش سختی آب است که عملکرد این ماده را در دستگاه شما بهینه می‌کند اما توجه کنید این گفته به معنای عدم نیاز شما به نمک در ظرفشویی نیست و درواقع هیچ مواد شوینده ای در دنیا وجود ندارد که جایگزینی برای این محصول شود اما قرص ظرفشویی فیری به دلیل آنکه در کم کردن میزان سختی آب تأثیر چشم گیری بر روی شستشویی ایده ال دارد، خرید آن در میان افراد استفاده کننده از قرص ماشین ظرفشویی محبوبیت بالایی دارد.

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل Quantum Hepsi 1 Arada بسته 40 عددی

امکانات شوینده ظروف : تمیز کنندگی، سفید کنندگی، براق کنندگی، لکه زدایی، چربی زدایی

نوع رایحه : بدون رایحه

قرص ماشین ظرفشویی فینیش با قابلیت‌ تمیزکنندگی فوق ‌العاده قوی، براق کنندگی، چربی و لکه‌ زدایی و همچنین جلوگیری از ایجاد رسوب و آهک در ماشین ظرفشویی یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای شستشوی ظروف است. این محصول بدون رایحه عرضه است و عطر خوش پاکیزگی در ظروف و دستگاه به جا می گذارد. این محصول جدیدترین سری قرص ماشین ظرفشویی برند finish بوده که به دلیل داشتن فرمول پاوربال حتی سخت ترین لکه های سوخته و خشک شده غذا را از بین می برد. نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی بسیار آسان است. کافیست ابتدا باقیمانده‌ی ذرات غذایی ظروف را پاک کنید و طبق دستورالعمل سازنده ی ماشین ‌ظرفشویی، قرص را درون ماشین قرار دهید. مشخصه ها این محصول با قدرت تمیز کنندگی بالا نیاز به خیساندن ظروف را از بین می برد و بنابراین به صرفه جویی در مصرف آب تا 57 لیتر کمک شایانی می کند. سبب براق و درخشان شدن بینظیر ظروف شیشه ای می شود و از ظروف شیشه ای محافظت کرده و مانع لب پر شدن ظرف ها می گردد. این محصول برای کسانی که غذا خوردن و غذا درست کردن را دوست دارند؛ کار سخت شستن ظروف را آسان تر می کند. دیگر بدون اینکه به مشکل شستن ظروف فکر کنید می توانید از خوردن غذا کنار کسانی که دوست دارید لذت ببرید. قابلیت چربی زدایی این محصول سلامت طولانی مدت دستگاه را تضمین می کند. در نتیجه با پیشگری از بروز خرابی در دستگاه، هزینه تعمیرات آن را کاهش می دهد. برای استفاده از آن نیازی به جدا کردن پوشش قرص نیست و قابلیت حل شدن در آب را دارد. فینیش کوانتوم با قیمت مناسب و موادی که درونش دارد پاک کنندگی قدرتمندی ارائه می دهد، نسبت به پاکسازی لکه های سرسخت نیز نتیجه ای موفقیت آمیز دارد و انتخابی اقتصادی خواهد

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل Quantum Max Hepsi 1 Arada بسته 85 عددی

امکانات شوینده ظروف :

تمیز کنندگی، سفید کنندگی، براق کنندگی، لکه زدایی، چربی زدایی، تقویت عملکرد شوینده

نوع رایحه : بدون رایحه

ویژگی : فعال در آب سرد

این قرص دارای سه رنگ قرمز، سفید و آبی می باشد که هریک از این رنگ ها در عملکرد شست و شو کاربر خاصی دارد.این قرص با رایحه لیمو می باشد لایه قرمز و کوچکی که در قرص مدل Quantum Max Hepsi 1 Arada فینیش وجود دارد هنگام شست و شوی ظروف به جلادهنگی بیشتر کمک خواهد کرد. لایه سفید به کار رفته در این قرص نیز از فرمولاسیون ویژه ای برخوردار است. به این صورت که در هنگام شست و شوی ظرف ها با تولید اکسیژن بیشتر کمک می کند تا چربی موجود روی ظرف حل شده و شست شوی آن ها به راحتی صورت گیرد. 30 درصد از این قرص برای شست و شو و مابقی آن برای آبکشی مورد استفاده قرار می گیرد. در قرص Finish مدل Quantum Max Hepsi 1 Arada یک لایه زرد هم وجود دارد که به شست و شوی بهتر ظروف کمک خواهد کرد. این نوع از قرص ها قدرت تمیز کنندگی فوق العاده ای دارند و کمک می کنند ظروف مختلف بخصوص ظرف های بلور و شیشه ای بدون هیچ نوع لکه ای شسته شوند و بدرخشند. از دیگر ویژگی های قرص ماشین ظرفشویی فینیش می توان به جلوگیری از ایجاد جرم در ماشین ظرفشویی و محافظت از فیلتر دستگاه اشاره کرد. همچنین قرص های فینیش در دمای پایین آب نیز اثرگذاری بالایی داشته و پس از شست و شو نیز به خشک شدن سریع ظرف ها کمک می کند. قرص های فینیش در بسته بندی هایی با تعداد مختلف تولید شده اند که می توانید با توجه به میزان نیاز خود خریداری کنید.

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل Quantum Hepsi 1 Arada بسته 72 عددی

امکانات : شوینده ظروف ؛ تمیز کنندگی ؛ سفید کنندگی ؛ براق کنندگی ؛ لکه زدایی ؛ چربی زدایی ؛ تقویت عملکرد شوینده

کشور مبدا برند : ترکیه

صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو

قرص ماشین ظرفشویی فینیش با قابلیت‌ تمیزکنندگی فوق ‌العاده قوی، براق کنندگی، چربی و لکه‌ زدایی و همچنین جلوگیری از ایجاد رسوب و آهک در ماشین ظرفشویی یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای شستشوی ظروف است. این محصول بدون رایحه عرضه است و عطر خوش پاکیزگی در ظروف و دستگاه به جا می گذارد. این محصول جدیدترین سری قرص ماشین ظرفشویی برند finish بوده که به دلیل داشتن فرمول پاوربال حتی سخت ترین لکه های سوخته و خشک شده غذا را از بین می برد. نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی بسیار آسان است. کافیست ابتدا باقیمانده‌ی ذرات غذایی ظروف را پاک کنید و طبق دستورالعمل سازنده ی ماشین ‌ظرفشویی، قرص را درون ماشین قرار دهید. مشخصه ها این محصول با قدرت تمیز کنندگی بالا نیاز به خیساندن ظروف را از بین می برد و بنابراین به صرفه جویی در مصرف آب تا 57 لیتر کمک شایانی می کند. سبب براق و درخشان شدن بینظیر ظروف شیشه ای می شود و از ظروف شیشه ای محافظت کرده و مانع لب پر شدن ظرف ها می گردد. این محصول برای کسانی که غذا خوردن و غذا درست کردن را دوست دارند؛ کار سخت شستن ظروف را آسان تر می کند. دیگر بدون اینکه به مشکل شستن ظروف فکر کنید می توانید از خوردن غذا کنار کسانی که دوست دارید لذت ببرید. قابلیت چربی زدایی این محصول سلامت طولانی مدت دستگاه را تضمین می کند. در نتیجه با پیشگری از بروز خرابی در دستگاه، هزینه تعمیرات آن را کاهش می دهد. برای استفاده از آن نیازی به جدا کردن پوشش قرص نیست و قابلیت حل شدن در آب را دارد. فینیش کوانتوم با قیمت مناسب و موادی که درونش دارد پاک کنندگی قدرتمندی ارائه می دهد، نسبت به پاکسازی لکه های سرسخت نیز نتیجه ای موفقیت آمیز دارد و انتخابی اقتصادی خواهد

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل کوانتوم بسته 80 عددی

امکانات : شوینده ظروف ؛ تمیز کنندگی ؛ سفید کنندگی ؛ براق کنندگی ؛ لکه زدایی ؛ چربی زدایی ؛ تقویت عملکرد شوینده

کشور مبدا برند : ترکیه

صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو

قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش از جدیدترین محصولات کمپانی فینیش میباشد و به علت ژله ای بودن ساختار آن و شستشوی ملایم از هرگونه آسیب به ظرف های شما جلوگیری خواهد کرد علاوه بر این، در سخت ترین آب های موجود در کشور نیز پاسخ بسیار خوبی داده است و قدرت پاک کنندگی سخت ترین لکه ها را داراست. ویژگی ها : حاوی نمک ماشین ظرفشویی و جلادهنده ماشین ظرف شویی. غیر قابل نصف شدن. توجه : قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش را نمیتوانید مانند قرص ماشین ظرف شویی همه کاره فینیش نصف کنید توجه : در صورت استفاده از قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش ، به هیچ عنوان نیازی به استفاده از جلادهنده ماشین ظرفشویی (یا روغن براق کننده ماشین ظرفشویی) ندارید بدون نیاز به پیش شستشو (در صورت استفاده از قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش حتما لازم نیست ظروف خود را قبل از چیدن درون ماشین ظرفشویی زیر اب بگیرید تا ذرات باقی مانده غذا از آن پاک شود ). قدرت پاک کنندگی بسیار بالا ،حتی پاک کردن لکه های خشک شده تا 24 ساعت قبل. شست و شوی ملایم (به علت استفاده کمتر از مواد شیمیایی خشن) و جلوگیری از آسیب رسیدن به ظروف. روکش پلاستیکی قابل حل در آب. روش استفاده : یک عدد از قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش را درون جا قرصی ماشین ظرفشویی خود قرار داده و برنامه مورد نظر خود را انتخاب نمایید (روکش پلاستیکی قرص ماشین ظرف شویی فینیش قابل حل است)، توجه کنید که همواره هنگام استفاده از قرص ماشین ظرفشویی دکمه مربوط به استفاده از قرص را فعال نمایید.

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل Quantum Max Hepsi 1 Arada بسته 22 عددی

امکانات شوینده ظروف : تمیز کنندگی، سفید کنندگی، براق کنندگی، لکه زدایی، چربی زدایی

نوع رایحه : بدون رایحه

ویژگی : فعال در آب سرد

این قرص دارای سه رنگ قرمز، سفید و آبی می باشد که هریک از این رنگ ها در عملکرد شست و شو کاربر خاصی دارد.این قرص با رایحه لیمو می باشد لایه قرمز و کوچکی که در قرص مدل Quantum Max Hepsi 1 Arada فینیش وجود دارد هنگام شست و شوی ظروف به جلادهنگی بیشتر کمک خواهد کرد. لایه سفید به کار رفته در این قرص نیز از فرمولاسیون ویژه ای برخوردار است. به این صورت که در هنگام شست و شوی ظرف ها با تولید اکسیژن بیشتر کمک می کند تا چربی موجود روی ظرف حل شده و شست شوی آن ها به راحتی صورت گیرد. 30 درصد از این قرص برای شست و شو و مابقی آن برای آبکشی مورد استفاده قرار می گیرد. در قرص Finish مدل Quantum Max Hepsi 1 Arada یک آبی هم وجود دارد که به شست و شوی بهتر ظروف کمک خواهد کرد. این نوع از قرص ها قدرت تمیز کنندگی فوق العاده ای دارند و کمک می کنند ظروف مختلف بخصوص ظرف های بلور و شیشه ای بدون هیچ نوع لکه ای شسته شوند و بدرخشند. از دیگر ویژگی های قرص ماشین ظرفشویی فینیش می توان به جلوگیری از ایجاد جرم در ماشین ظرفشویی و محافظت از فیلتر دستگاه اشاره کرد. همچنین قرص های فینیش در دمای پایین آب نیز اثرگذاری بالایی داشته و پس از شست و شو نیز به خشک شدن سریع ظرف ها کمک می کند. قرص های فینیش در بسته بندی هایی با تعداد مختلف تولید شده اند که می توانید با توجه به میزان نیاز خود خریداری کنید.

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل Quantum Max Hepsi 1 Arada بسته 48 عددی

امکانات شوینده ظروف : تمیز کنندگی، سفید کنندگی، براق کنندگی، لکه زدایی، چربی زدایی، تقویت عملکرد شوینده، ایمن برای ماشین ظرفشویی، قابلیت انحلال سریع در آب، عدم آسیب به ظروف، درخشش بالای ظروف، از بین برنده بوی نامطبوع، قدرت پاک‌کنندگی بالا

نوع رایحه : بدون رایحه

این قرص دارای سه رنگ قرمز، سفید و آبی می باشد که هریک از این رنگ ها در عملکرد شست و شو کاربر خاصی دارد.این قرص با رایحه لیمو می باشد لایه قرمز و کوچکی که در قرص مدل Quantum Max فینیش وجود دارد هنگام شست و شوی ظروف به جلادهنگی بیشتر کمک خواهد کرد. لایه سفید به کار رفته در این قرص نیز از فرمولاسیون ویژه ای برخوردار است. به این صورت که در هنگام شست و شوی ظرف ها با تولید اکسیژن بیشتر کمک می کند تا چربی موجود روی ظرف حل شده و شست شوی آن ها به راحتی صورت گیرد. 30 درصد از این قرص برای شست و شو و مابقی آن برای آبکشی مورد استفاده قرار می گیرد. در قرص Finish مدل Quantum Max یک لایه آبی هم وجود دارد که به شست و شوی بهتر ظروف کمک خواهد کرد. این نوع از قرص ها قدرت تمیز کنندگی فوق العاده ای دارند و کمک می کنند ظروف مختلف بخصوص ظرف های بلور و شیشه ای بدون هیچ نوع لکه ای شسته شوند و بدرخشند. از دیگر ویژگی های قرص ماشین ظرفشویی فینیش می توان به جلوگیری از ایجاد جرم در ماشین ظرفشویی و محافظت از فیلتر دستگاه اشاره کرد. همچنین قرص های فینیش در دمای پایین آب نیز اثرگذاری بالایی داشته و پس از شست و شو نیز به خشک شدن سریع ظرف ها کمک می کند. قرص های فینیش در بسته بندی هایی با تعداد مختلف تولید شده اند که می توانید با توجه به میزان نیاز خود خریداری کنید.

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی فینیش مدل Pashhache Parlatici حجم 800 میلی‌لیتر

امکانات شوینده ظروف : تمیز کنندگی، سفید کنندگی، چربی زدایی

حجم : ۸۰۰ میلی لیتر

مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی فینیش 800 میل دارای محتویات با کیفیت و ساختار غلیظ می باشد که کیفیت خوب آن سبب شده است تا 266 شستشو قابل استفاده باشد. این محصول مانع از برجا ماندن لکه های آب در ظروف شیشه ای می شود؛ از مات و کدر شدن آن ها جلوگیری می کند و ظروفی براق و درخشان برای مصرف کننده به وجود می آورد.

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی فینیش مدل Black Parlatici حجم 400 میلی‌لیتر

امکانات شوینده ظروف :براق کنندگی، لکه زدایی، عدم آسیب به ظروف، درخشش بالای ظروف، جلوگیری از ایجاد لکه آب روی ظروف

نوع رایحه :بدون رایحه

مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی فینیش 400 میل دارای محتویات با کیفیت و ساختار غلیظ می باشد که کیفیت خوب آن سبب شده است تا 80 شستشو قابل استفاده باشد. این محصول مانع از برجا ماندن لکه های آب در ظروف شیشه ای می شود؛ از مات و کدر شدن آن ها جلوگیری می کند و ظروفی براق و درخشان برای مصرف کننده به وجود می آورد.

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی فینیش مدل Black Parlatici Leamon حجم 400 میلی‌لیتر

امکانات شوینده ظروف :براق کنندگی، لکه زدایی، عدم آسیب به ظروف، درخشش بالای ظروف

نوع رایحه :لیمو

مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی فینیش 400 میل دارای رایحه لیمو محتویات با کیفیت و ساختار غلیظ می باشد که کیفیت خوب آن سبب شده است تا 80 شستشو قابل استفاده باشد. این محصول مانع از برجا ماندن لکه های آب در ظروف شیشه ای می شود؛ از مات و کدر شدن آن ها جلوگیری می کند و ظروفی براق و درخشان برای مصرف کننده به وجود می آورد.

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی فینیش مدل Parlatici Lemon حجم 800 میلی‌لیتر

امکانات شوینده ظروف :براق کنندگی، لکه زدایی، عدم آسیب به ظروف، درخشش بالای ظروف

نوع رایحه :لیمو

مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی فینیش ۸۰۰ میلی لیتر دارای رایحه لیمو محتویات با کیفیت و ساختار غلیظ می باشد که کیفیت خوب آن سبب شده است تا 160 شستشو قابل استفاده باشد. این محصول مانع از برجا ماندن لکه های آب در ظروف شیشه ای می شود؛ از مات و کدر شدن آن ها جلوگیری می کند و ظروفی براق و درخشان برای مصرف کننده به وجود می آورد.

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی فینیش مدل XLPack Glanz حجم 800 میلی‌لیتر

امکانات شوینده ظروف :تمیز کنندگی، براق کنندگی، لکه زدایی، ایمن برای ماشین ظرفشویی، عدم آسیب به ظروف، درخشش بالای ظروف، جلوگیری از ایجاد لکه آب روی ظروف

نوع رایحه :بدون رایحه

ویژگی :بدون بو

مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی فینیش 800 میل سری Glanz XL Pack محصول آلمان می باشدو دارای محتویات با کیفیت و ساختار غلیظ می باشد که کیفیت خوب آن سبب شده است تا 160 شستشو قابل استفاده باشد. این محصول مانع از برجا ماندن لکه های آب در ظروف شیشه ای می شود؛ از مات و کدر شدن آن ها جلوگیری می کند و ظروفی براق و درخشان برای مصرف کننده به وجود می آورد.

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی مدل Parlatici حجم 400 میلی‌لیتر

امکانات شوینده ظروف :از بین برنده ذرات باقی مانده غذا بر روی ظروف افزایش سرعت خشک شدن ظروف مانع بر جا ماندن لکه های آب بر روی ظروف محافظت از ظروف خصوصا ظرف های شیشه ای درخشندگی بیشتر و جلا بخشیدن به ظروف بلورین

یکی از مشکلات شایع در بین استفاده کنندگان ماشین ظرفشویی، قطره های آب باقی مانده بر روی ظروف است که موجب ایجاد لکه میشوند. مرحله پایانی در سیکل شستشو، مرحله خشک کردن ظروف است که جلادهنده ماشین ظرفشویی فینیش در این مرحله وارد شده و به خشک کن دستگاه کمک میکند تا ظروف کاملا خشک و درخشان باشند. جلادهنده ماشین ظرفشویی فینیش، ظروف شما را درخشان و براق خواهد کرد.

جهت اطلاع از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

اطلاعات تماس ما

شماره های تماس با مجموعه

021-26703206

021-26703208

021-86126815

021-86126974

شماره موبایل

0919-6023265

آدرس مجموعه

تهران میدان هفت حوض خیابان جانبازان شرقی پلاک 550

شبکه های اجتماعی

بازدید روزانه 1